Navigace

Počasí dnes:

9. 8. 2020

skoroj

Bude jasno až skoro jasno, odpoledne přechodně až polojasno, ojediněle přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 28 až 32°C. Noční teploty 18 až 14°C.

Ověřená firma

ze 3
poslední

Masopust 2020

25. února na masopustní úterý jsme v našem domově uspořádali masopustní průvod. Různorodé masky a písničky za doprovodu harmoniky rozveselily naše obyvatele. Nesměly chybět masopustní koblihy, které nám upekly paní kuchařky celý text

ostatní | 27. 2. 2020 | Autor: Správce Webu

Tři králové

Dnes 6.1.2020 naším domovem prošli Tři králové, zastavili se u každého, kdo si chtěl poslechnout zpěv za doprovodu harmoniky. Všichni dostali kalendářík na letošní rok a na oslazení „života“ 2 sáčky s cukrem, to vše od Charity České republiky v rámci Tříkrálovské sbírky.
Na památku máme na každých dveřích, kudy Králové prošli K+M+B 2020 

ostatní | 7. 1. 2020 | Autor: Správce Webu

Silvestr

Konec roku – Silvestr – jsme v našem domově společně oslavili. Zahrály nám kapely Rondo music a country kapela Otisk, nechyběl novoroční přípitek a silvestrovské pohoštění, které pro nás připravily naše paní kuchařky. celý text

ostatní | 3. 1. 2020 | Autor: Správce Webu

Předvánoční posezení

Před Vánocemi jsme si udělali malé předvánoční posezení na nové jídelně. Společně jsme si zazpívali koledy, ochutnali vánočku a pracný, které jsme si vyrobili v dílně a shlédli pohádku, která k Vánocům tradičně patří. celý text

Předvánoční dílna

Předvánoční dílna nezahálela. Zdobili jsme adventní věnce, vánoční stromky, vyráběli anděly z břízy, svíčky z včelího vosku nebo např. dřevěné ozdoby na vánoční stromeček. Letos jsme v dílně pekli pracny a na předvánoční posezení jsme si zadělali a umotali vánočky. Práce, ale i zábavy bylo opravdu mnoho. celý text

Den laskavosti

V rámci Dne laskavosti zaslaly žáci 1.B ZŠ Spektrum Praha našim klientům obrázky, které pro ně namalovaly. Naše klienty obrázky moc potěšily , z obrázků máme malou výstavku v chodbě oddělení DZR. celý text

Vánoční přání pro tebe

12.12. nás navštívily děti ze SVČ Síť Pacov. Zazpívaly nám vánoční koledy, přednesly básničky a nakonec předaly našim klientům přáníčka, která pro ně vyrobily. Návštěva dětí v domově naše klienty vždy velmi potěší. celý text

Česko zpívá koledy

Letos se u nás opět uskutečnila akce Česko zpívá koledy s Deníkem. Klienti a zaměstnanci našeho domova a též hosté z Pošné, Proseče či Obrataně , všichni jsme si zazpívali společně koledy za doprovodu žáků Základní umělecké školy Pacov a dále za doprovodu harmoniky a drobných nástrojů malých hudebníků. Nechyběly předvánoční dobroty – vánočka, perníčky nebo výborný vánoční punč. celý text

Barevné Vánoce

5.12. jsme se zúčastnili akce „ Barevné Vánoce “ pořádané Úřadem Kraje Vysočina v Jihlavě. Součástí této akce jsou předvánoční trhy s výrobky, které vyrábí převážně klienti domovů Kraje Vysočina. I my jsme se na tyto trhy v naší dílně připravovali. Vyráběli jsme svíčky z včelího vosku, stromečky z větviček do květináčů nebo dřevěné ozdoby na vánoční stromek.

ostatní | 27. 12. 2019 | Autor: Správce Webu

Mikulášská nadílka

Mikulášská obchůzka nesmí v adventním čase chybět. Mikuláš, čertice, čertíci, andělé a andílci obešli společně 5.12. náš domov, potěšili naše obyvatele a byli předzvěstí blížících se vánočních svátků. celý text

ostatní | 27. 12. 2019 | Autor: Správce Webu

DD zpívá koledy

Dne 11.12.2019 v 18:00 se budou zpívat koledy. Jste všichni srdečně zváni. celý text

ostatní | 5. 12. 2019 | Autor: Správce Webu

Podzimní ples v Pošné

12.11. uspořádal náš domov Podzimní ples v kulturním zařízení v nedaleké vsi Pošná. Plesu se zúčastnili klienti našeho domova a dále hosté z dalších čtyř domovů. K tanci a poslechu zahrála naše oblíbená kapela Rondo Music, čekalo nás též překvapení – ukázka moderního tance Street dance. Při odjezdu z plesu nás všechny čekalo ještě jedno překvapení a to pěkná sněhová nadílka, kterou nám dovezl s menším zpožděním sv. Martin. celý text

ostatní | 29. 11. 2019 | Autor: Správce Webu

Návštěva z WHO

Dne 19.11.2019 byla u nás delegace se velvyslankyní WHO paní Francesca Avolio za doprovodu pana hejtmana MUDr. Jiřího Běhounka, 1. náměstka Mgr. Pavla Fraňka, náměstka za zdravotnictví Ing. Ladislava Novotného a ostatních zástupců z kraje Vysočina. Tato skupina u nás strávila odpoledne a velice se zajímala o naši novou cílovou službu – o lidi s Huntingtonovou chorobou. Po projití areálu a oddělení klientů s Huntingtonovou chorobou. Začala diskuse o péči pro lidi, kterým se snažíme pomoci v boji s nemocí. Delegace měla spoustu dotazů, které jsme se snažili zodpovědět a přinést objasnění, které tato klientela potřebuje. Na závěr bylo nám popřáno mnoho štěstí při získávání dalších zkušeností s touto nemocí a zástupkyně z WHO přislíbila možnost navázání spolupráce s italským domovem se stejnou klientelou. celý text

ostatní | 25. 11. 2019 | Autor: Správce Webu

Návštěva rybárny v Pacově

Na každoroční Den otevřených dveří pacovské rybárny se naši klienti těšili. Protože jsme do rybárny přijeli brzy po otevření, byli jsme jedni z prvních návštěvníků a pořadatelé na nás měli dostatek času. Vysvětlovali nám, jak chytit rybu na háček, jaké návnady použít, přivoněli jsme k extra „vůním“ těchto návnad a seznamovali se s různými druhy sladkovodních živočichů, které měli rybáři vystavené v kádích a akváriích. Ohřáli jsme se pak kávou v místním pohostinství a ochutnali rybí speciality. celý text

ostatní | 22. 11. 2019 | Autor: Správce Webu

Kytarový koncert

19. 10. se u nás uskutečnilo kytarové písničkové odpoledne. Posezení u kávy, malého občerstvení a hlavně krásných folkových písniček zpříjemnilo jedno podzimní sobotní odpoledne u nás v domově. celý text

ostatní | 31. 10. 2019 | Autor: Správce Webu

Výlov rybníka

V sobotu 19.10. jsme se byli podívat se skupinou našich klientů na výlovu rybníka v Domově Odlochovice nedaleko Mladé Vožice. Čekalo nás krásné slunečné počasí, posezení v zámeckém parku u rybích, bramborových či jiných specialit a prohlídka keramické dílny. Na závěr jsme navštívili domovní zámeckou cukrárnu a plni pěkných dojmů jsme se vraceli domů. Výlet se vydařil na jedničku. celý text

ostatní | 30. 10. 2019 | Autor: Správce Webu

Den otevřených dveří

9.10. října se u nás konal Den otevřených dveří v rámci Týdne sociálních služeb. Na programu byla nejen prohlídka našeho domova, ale i písničkové odpoledne pro příchozí a pro naše obyvatele v podání skupiny Rondo Music celý text

ostatní | 29. 10. 2019 | Autor: Správce Webu

Dne 9.10.2019 bude se konat od 13:00 - 16:30. Den otevřených dveří v našem areálu domova. Občerstvení a hudba zajištěna. Jste srdečně zvaní. celý text

ostatní | 7. 10. 2019 | Autor: Správce Webu

Písničky K. Hašlera

Koncem září k nám opět po roce přijel pan K. Šedivý z Prahy s písničkami K. Hašlera a povídáním o jeho životě. celý text

ostatní | 30. 9. 2019 | Autor: Správce Webu
#

Domov důchodců Proseč u Pošné, p. o. pořádal 20. ročník sportovní soutěže Prosečkiáda

Konala se dne 5. září 2019. Již v 9:00 hodin začala prezentace, kde se zapsalo 15 družstev. Také nás navštívil a soutěžil Domov v Humanum Zavar ze Slovenska. Vždy soutěžilo tříčlenné družstvo. Jako disciplíny byly hod na plechovky, kouzelný sáček, cukrárna, kamenolov, zahrádka, second hand a skládání obrazců. Samozřejmě si mohl zasoutěžit i doprovod, kde byly určeny dvě disciplíny – věšák a ošetření ran. S disciplínami nám pomáhali studenti z pacovského gymnázia.
Po skončení poslední disciplíny, byl pro soutěžící i doprovod připraven oběd. Následně byla pro zájemce nabídnuta prohlídka našeho zařízení. Pro zlepšení nálady nám celé odpoledne tradičně hrála kapela Rondo Music.
Ve 14:00 hodin bylo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže, kde se hlavního slova ujal ředitel našeho zařízení pan Jiří Hormandl. Na třetím místě s počtem 474 bodů se umístilo družstvo z Domova pro seniory Pelhřimov. Na druhém místě s počtem 475 bodů se umístil Domov pro seniory Telč a první místo obsadilo družstvo z Domova v Humanum Zavar s počtem 522 bodů. Dále pokračovalo vyhlášení výsledků jednotlivců, které následovalo v tomto pořadí: ,,na třetím místě se umístil pan Wisinger Robert z DS Telč, druhé místo obsadil pan Janiska Jaroslav z Domova v Humanum a na prvním místě se umístila paní Kolembusová Vlasta z DS Pelhřimov“. Finalistkou z disciplín pro doprovod se stala paní Mikeškittlerová Ivana z Domova pro seniory Pelhřimov, a to s časem 2:50 min.

ostatní | 23. 9. 2019 | Autor: Správce Webu

Telčský desetiboj

V září jsme byli pozváni do Domova pro seniory v Telči, kde se konal Telčský desetiboj. Absolvovali jsme vědomostní disciplíny i disciplíny zaměřené na manuální zručnost. I když jsme neskončili na stupních vítězů, odjížděli jsme spokojení a plní zážitků z celého soutěžního klání. celý text

ostatní | 20. 9. 2019 | Autor: Správce Webu

Zámeckou poutní slavnost sv. Rocha do Domova důchodců Proseč Obořiště

V neděli 18.8. jsme se vydali na Zámeckou poutní slavnost sv. Rocha do Domova důchodců Proseč Obořiště. Poutní slavnost začala poutní mší svatou a dále následovala zábava, o kterou se postarala jako každým rokem kapela Božejáci. Prošli jsme si stánky s rozmanitými výrobky, s pouťovým zbožím, obdivovali jsme perníčky, ručně vyráběná mýdla a také výrobky vyráběné obyvateli zdejšího domova. Pěkné počasí, bohatý program, pouťové občerstvení – to vše na nás čekalo na pouti v Domově Proseči Obořiště. celý text

ostatní | 2. 9. 2019 | Autor: Správce Webu

Vyskytná kemp

V srpnu jsme si udělali výlet do přírody. Vychutnali jsme si prázdninovou atmosféru v kempu blízko vsi Vyskytná u Pelhřimova. Poseděli jsme, udělali si piknik – kávu a něco dobrého k tomu, obešli kemp, promluvili se stanaři a podívali se na plavce v rybníce v místním kempu. Výlet se opravdu vydařil. celý text

ostatní | 28. 8. 2019 | Autor: Správce Webu

Kytarový koncert

V sobotu 20. července pro náš domov uspořádal pan ředitel Hormandl posezení s muzikou. Pan ředitel oslavil totiž tento rok 30 let působení v našem domově. Kytarový koncert s výborným občerstvením, krásné počasí, to vše přispělo k dobré náladě sobotního odpoledne. celý text

ostatní | 31. 7. 2019 | Autor: Správce Webu

Hračkobraní

V červenci jsme se vydali na výlet do Kamenice nad Lipou. Navštívili jsme místní zámek, kde právě probíhalo Hračkobraní. Obešli jsme výrobce přírodních hraček ať z papíru, dřeva, ovčí vlny nebo jiných materiálů. Prohlédli jsme si různé dílničky pro děti i starší návštěvníky. Náš výlet jsme zakončili posezením u kávy, zákusku či zmrzliny v místní cukrárně celý text

ostatní | 29. 7. 2019 | Autor: Správce Webu

Grilování

Večerní posezení s grilováním či posezení pod hvězdami, tak bychom mohli nazvat akci pořádanou pro klienty ve večerních hodinách. K příjemné atmosféře přispěli pan Belej s kolegou z Obrataně, dobří známí jednoho našeho klienta, kteří nám zahráli a zazpívali trempské písně za doprovodu kytar. celý text

ostatní | 25. 7. 2019 | Autor: Správce Webu

Dílny

V naší dílně jsme ani o prázdninách nezaháleli. Připravovali jsme totiž ceny na Prosečkiádu, soutěžní klání, které se každoročně koná v našem domově 1. týden v září. Jako hlavní ceny jsme vyráběli sedáky tkané na ručních kolíkových stavech, dále polštářky zdobené textilními barvami. Nechyběli ani ručně vyráběné medaile ze dřeva. Největším oříškem byla výroba vonných sáčků naplněných levandulí pro každého soutěžícího a další hosty. Tato voňavá práce ale stála za to. A nemůžeme opomenout sladkou odměnu pro vítězná družstva – motýlky, které upekla a nazdobila naše kolegyně M. Krátošková. Ceny hotovy a hurá na soutěžení!!! celý text

ostatní | 25. 7. 2019 | Autor: Správce Webu

Návštěva motorkářů

Třetí červnové sobotní odpoledne si přišli na své zejména muži v našem domově. Zavítala k nám početná skupina motorkářů na svých krásných strojích. Přehlídka motorek na nádvoří zámku byla opravdu pro všechny velkým zážitkem. celý text

#

Děti z Misijního klubka z Pacova.

V červnu k nám opět zavítaly děti z Misijního klubka z Pacova. Tentokráte jsme strávili příjemné odpoledne s dětmi v naší terapeutické zahradě. Naši klienti rádi pozorují dětské skotačení, děti hrály různé míčové hry, skákaly panáka nebo společně s našimi klienty plnily různé úkoly. celý text

Májovou slavnost ve Ždírci

V květnu jsme byli pozváni na Májovou slavnost do Ždírce pořádanou Domovem Seniorů Ždírec. Na programu bylo pěkné hudební vystoupení Orchestru žáků Základní umělecké školy Polná a dále dětská taneční vystoupení různých žánrů. celý text